Aktuálně 50364 nabídek práce!

Nabídka práce: Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny, Praha

Pozice: 
Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny
Zaměstnavatel: 
Choice QR s.r.o.
IČO: 
09517600
Oblast (okres, kraj): 
Praha
Obor práce: 
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání: 
Odborné bez maturity
Typ pracovního poměru: 
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost: 
Ne
Mzda: 
22000
Popis práce: 

CZ

Asistent/ka ekonomického oddělení v mezinárodní firmu se znalostí ukrajinštiny či ruštiny, angličtiny minimální zkušeností 5 let.

Požadujeme :

• znalost a odbornost v oblasti fakturace,
• znalost účetních operací,
• výborné organizační a komunikační dovednosti,
• samostatnost, pečlivost a odpovědnost,
• znalost práce na PC (Microsoft Office,Outlook, Internet)
• znalost angličtiny, ukrajinštinu a ruštiny
• minimální 5 let praxe na obdobně pozice v IT firm
• znalost učteních systému

ENG

Assistant of the economic department in an international company with knowledge of Ukrainian or Russian, English, minimum experience of 5 years.

Require :

• knowledge and expertise in the field of invoicing,
• knowledge of accounting operations,
• excellent organizational and communication skills,
• independence, care and responsibility,
• knowledge of working on a PC (Microsoft Office, Outlook, Internet)
• English, Ukrainian and Russian
• minimum 5 years of experience in a similar position in an IT company
• knowledge of accounting system

CZ

Nabízíme zaměstnanecké výhody:
- Motivující finanční ohodnocení
- Super tým a dobrou náladu při práci
- Moderní kanceláře v centru Prahy
- Možnost cestování (za partnery nebo na mezinárodních konference)
Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana).
Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam.
Dokument je platný dnem vydání
- Pružná pracovní doba, home-office
- Dovolena 25 dni

Kromě toho ti přispějeme na sport (multisportka). Příležitostně můžeš využít home office a pracovat z domova nebo odkudkoliv budeš chtít. Na opici máme sick days.

ENG

Benefits:

- Motivating financial remuneration
- Super team and good mood at work
- Modern office space in the historical center of Prague
- Possibility to travel (for partners or at international conferences)
- Flexible working hours, home-office
- Vacation 25 days
In addition, we will contribute to your sport (multisport). Occasionally, you can use the home office and work from home or wherever you want. We have sick days for the monkey.

Kontakt na zaměstnavatele

Kontaktní osoba: 
ALEX ILYASH
Telefon: 
+420 776 775 008
E-mail: 
Počet zobrazení inzerátu: 
98×